اخبار مدرسهدیگر دسته بندی

?قاسمعلی خدابنده، مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی: ?ستاد کرونا مجوز برگزاری حضوری امتحانات را نداده‌ است. بنابراین امتحانات نوبت‌اول در همه مقاطع در استان و مشهد به‌صورت غیرحضوری خواهد بود.

?برگزاری امتحانات حضوری ممنوع است

?قاسمعلی خدابنده، مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی:
?ستاد کرونا مجوز برگزاری حضوری امتحانات را نداده‌ است. بنابراین امتحانات نوبت‌اول در همه مقاطع در استان و مشهد به‌صورت غیرحضوری خواهد بود.

?تنها مورد استثنا برای این موضوع پایه نهم و دوازدهم است برای آن دسته از دانش‌آموزانی که قرار است فارغ‌التحصیل شوند و در مدارس بزرگ‌سالان و ایثارگران و آموزش از راه‌ دور مشغول به‌تحصیل بوده‌اند که این گروه امتحانات حضوری خواهند داشت. این دانش‌آموزان در حقیقت امتحانات نهایی پایان دوره را دارند و قرار است در دی فارغ‌التحصیل شوند.

?در دوره ابتدایی با وجود اینکه پیشنهاد شده بود حداقل آزمون‌های پایه اول و دوم ابتدایی حضوری باشد، باز هم ستاد کرونای استان امکان برگزاری حضوری امتحانات برای این گروه را نیز صادر نکرد؛ بنابراین این گروه هم غیرحضوری امتحانات را با نظر معلم و مدیر مدرسه برگزار خواهند کرد.

?در شیوه برگزاری امتحانات، اکثر مدارس به این سمت پیش خواهند رفت که امتحانات را در بستر مجازی به‌صورت آنلاین برگزار کنند و تاریخ و زمان مشخص برای برگزاری امتحانات در دست شورای مدرسه خواهد بود.

?مسیر دیگر برای برگزاری امتحانات، نمره‌گذاری از طریق ارزشیابی مستمر یا ارزشیابی تکمیلی است که دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی با توجه به انجام فعالیت‌های خود نمره بگیرند. بنابراین معلم می‌تواند اگر به شناخت دقیقی از دانش‌آموز رسیده است و می‌تواند رشد آموزشی و علمی دانش‌آموز را تشخیص دهد، از طریق ارزشیابی مستمر نمره‌گذاری برای وی را انجام دهد و در نوبت اول امتحانی برگزار نکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن