برخی از امکانات و ویژگی های این مجموعه

۱. معلم راهنما (محور برنامه‌ریزی)

هر پایه توسط معلم راهنما اداره می شود که وظیفه او ارتباط مستمر و مداوم و تبادل اطلاعات بین دانش‌آموزان، دبیران، خانواده و کادر اجرایی مدرسه است. ایشان رسیدگی فردی با تک‌تک دانش‌آموزان را بر عهده دارد و در واقع حلقه ی واسط میان تمامی فعالیت های آموزشی و پرورشی مدرسه محسوب می‌شود.

۲. نشست‌های علمی و تربیتی

برپایی جلسات هم‌اندیشی و دانش‌افزایی مستمر، برای دانش‌آموزان و والدین گرامی، با صاحب‌نظران و اساتید مجرب در زمینه‌های علمی و تربیتی، رویکردی نو در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان متدین است.

۳. مدرسه هوشمند

با توجه به اینکه هوشمندسازی مدارس تأثیر بسزای در پیشرفت اهداف سیستم آموزشی نوین دارد، بدین جهت این واحد آموزشی با هوشمندسازی کلیه امور آموزشی و پرورشی و استفاده از امکانات بی نظیر کمک آموزشی گام بلندی در این عرصه برداشته است.

۴. فوق برنامه

اداره دبیرستان به صورت پانسیون علمی می‌باشد به صورتی‌که اکثر امور از صبح تا بعد از ظهر، همراه با امکانات ناهار و خواب، در محیط دبیرستان انجام می‌گیرد.

 

۵. سایر

برخورداری از کتابخانه، آزمایشگاه علوم (فیزیک، شیمی، زیست) به شیوه دیجیتالی و سنتی و کارگاه تخصصی رایانه نیز بخشی از امکانات این مجموعه می‌باشد.

اما سخن آخر…
والدین گرامی، توفیق روز افزون شما در پرورش فرزندانی پویا، خلاق، توانمند، با نشاط، اجتماعی و فرهیخته آرزوی ماست. و بی‌تردید زحمات بی‌شائبه شما بزرگواران برای گل‌های زندگیتان زمانی به ثمر می‌رسد که از هم‌اکنون به فکر فردایی روشن برای آنان باشید.
دانش آموز عزیز، چون یکی از مقاطع مهم و تأثیرگذار زندگی، دوره متوسطه دوم است که آینده شغلی و تحصیلی ما را پایه‌ریزی می‌کند پس اگر در این سال‌ها قدم‌هایمان را محکم و با برنامه‌ریزی برنداریم از موفقیت فاصله خواهیم‌گرفت، ما می توانیم در این مجموعه خواستن شما را به توانستن، تا رسیدن به قلّه موفقیت، برآورده سازیم.

 

 

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن