اخبار مدرسهرویداد و فعالیت ها

⭕️آموزش دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم در خراسان رضوی حضوری می‌شود ?قاسمعلی خدابنده، مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی: ?آموزش دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت زرد از نظر شیوع کرونا در این استان از اول بهمن ماه به‌صورت حضوری برگزاری می‌شود. ?همچنین در مناطق دارای وضعیت زرد از نظر شیوع کرونا دروس مهارتی هنرجویان در هنرستان‌های کار و دانش و فنی و حرفه‌ای به‌صورت حضوری خواهد بود. ?از بهمن ماه در مناطق دارای وضعیت آبی آموزش در مدارسی که دارای ۵۰ دانش‌آموز و کمتر هستند در تمامی مقاطع تحصیلی حضوری است. ?در این مناطق تعداد دانش‌آموزان در کلاس‌های حضوری نباید از ۱۰ نفر بیشتر باشد و در صورت بیشتر بودن باید اقدام به گروه‌بندی دانش‌آموزان به‌صورت یک روز در میان شود.

⭕️آموزش دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم در خراسان رضوی حضوری می‌شود

?قاسمعلی خدابنده، مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی:

?آموزش دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت زرد از نظر شیوع کرونا در این استان از اول بهمن ماه به‌صورت حضوری برگزاری می‌شود.

?همچنین در مناطق دارای وضعیت زرد از نظر شیوع کرونا دروس مهارتی هنرجویان در هنرستان‌های کار و دانش و فنی و حرفه‌ای به‌صورت حضوری خواهد بود.

?از بهمن ماه در مناطق دارای وضعیت آبی آموزش در مدارسی که دارای ۵۰ دانش‌آموز و کمتر هستند در تمامی مقاطع تحصیلی حضوری است.

?در این مناطق تعداد دانش‌آموزان در کلاس‌های حضوری نباید از ۱۰ نفر بیشتر باشد و در صورت بیشتر بودن باید اقدام به گروه‌بندی دانش‌آموزان به‌صورت یک روز در میان شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن